Δευτέρα 18 Νοεμβρίου 2019

Νεκτάριος Μπέσης, "Φαντάζομαι το μετά"




Φαντάζομαι το μετά


Η πραγματικότητα έπεσε από πάνω μου,
έφυγε η πραγματικότητα.
Εγώ έμεινα εγκλωβισμένος,
σε τέσσερις διάφανους τοίχους,
βλέπω, ακούω, ονειρεύομαι.
Σχεδόν αγγίζω την φαντασία
και σύννεφα τρέχουν από πάνω μου.
θαυμάζω ένα τεράστιο γκρίζο,
που ολοένα και απλώνεται.
Τα πάντα γύρω μου κινούνται,
και εγώ φαντάζομαι το μετά.
Άλλα ενώνονται, άλλα χωρίζουν,
γκρεμίζονται κτίρια ολόκληρα,
χωρίς να ακουστεί, ούτε μια κραυγή.
Άνθρωποι υψώνονται,
με ανοιγμένα φτερά,
βλέμματα υψώνονται,
και κοιτάζουν με φόβο,
τον ήλιο που σβήνει στα σύννεφα,
και τα χρώματα που φεύγουν με τρόμο.
Εγώ θαυμάζω ένα τεράστιο γκρίζο,
που ολοένα και απλώνεται
και φαντάζομαι το μετά.



Νεκτάριος Μπέσης



Πρώτη δημοσίευση


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου