Σάββατο 16 Μαρτίου 2024

Αφροδίτη Φραγκιαδουλάκη, "Το κυνήγι του θησαυρού"





1

Έκπτωτος βιγλάτορας των στοιχειών
αετός και κόρακας στις κορφές
επιτηρώ τους σταρένιους ορίζοντες.
Ρήγας με αραχνιασμένο στέμμα,
βασιλεύω στους ασπαλάθους.
Στη χιλιομπαλωμένη μου φορεσιά,
εγώ κρύβω τον θησαυρό!





2

Φιδίσιο μονοπάτι από τη Βενετιά
με κάρβουνο βυζαντινό ζωγραφισμένο,
καταβρόχθισε τους αρμούς μου.
Το νάμα που αναβλύζει από τα βάτα
κυλάει στο αγκωνάρι των προσευχών.
Σε ωραία πλάκα ακουμπισμένο
εγώ κρύβω τον θησαυρό!





8

Στους αγρούς της ανάμνησης
και στων αγγέλων τους αχανείς τόπους,
μετρώ άχρονα τον χρόνο.
Κι αν μου λείπεις, δεν μου λείπεις
γιατί κάθε μέρα σε νοσταλγώ…
Στα λόγια που ποτέ δεν είπαμε
εγώ κρύβω τον θησαυρό!





13

Ιεροκήρυκας δίχως παλάτια,
ζυμώνω τον ιδρώτα μου στις σκουριές
και στα παλιά τεφτέρια αγκομαχώ.
Τα δώρα της μέρας αποσυνθέτω
στη γέρικη ανάσα και τον παλμό.
Στο κορμί με τα φύλλα από αρζέντι,
εγώ κρύβω τον θησαυρό!





Από το e-book της Αφροδίτης Φραγκιαδουλάκη, Το κυνήγι του θησαυρού, Αστρίτσι. 2024.

Οι 15 γρίφοι του βιβλίου, γράφτηκαν για το Κυνήγι του Θησαυρού που έλαβε χώρα στο Αστρίτσι Ηρακλείου τις Απόκριες του 2024.


ΓΡΙΦΟΙ

  1   Ανεμόμυλος
  2   Άξιον Εστί
  8   Κοιμητήριο
13   Ελαιοτριβείο


Πηγή για τη φωτογραφία, η σελίδα της Αφροδίτης Φραγκιαδουλάκη στο facebook.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου