Τετάρτη 24 Αυγούστου 2022

Θεοδώρα Βαγιώτη, "Ολιγόλεκτα ΙΙΙ"




Ολιγόλεκτα ΙΙΙ


*

Αληθής λήθη
ιερότητα του λήθαργου
κάτω από το δέντρο με τον βαρύ ίσκιο·
μόνο η ευχή δεν κοιμάται,
να πέθαινε τώρα ο νους
που είναι ακαμάτης



*

Το νόημα
κι ο αντίλαλος των λέξεων
δέκα φορές πιο ποίημα
στο τελευταίο δευτερόλεπτο
της ζωής μου



*

Εσύ οδηγέτης κι αρωγός
μέντωρ άκτωρ
οιακοστρόφος στο ταξίδι μου
άλαστος άληκτος
αμάραντος στον κήπο της Εδέμ
κι εγώ η άμπελος
ο αμνός
θυσιασμένο ζώο·
ο σταυρός στον λαιμό μου
προοικονομία



*

Διαβάζω, οίστρε μου Οδυσσεύ,
μέσα στα μάτια σου
όλα τα ποιήματα·
ανάπαιστη σκέψη ριγεί
τα στήθη μου
όταν γελάς



                                                 Θεοδώρα Βαγιώτη



Πρώτη δημοσίευση

Στην εικόνα: John William Waterhouse, «Naiad» or «Hylas with a Nymph» (1893).
Πηγή για την εικόνα Wikimedia Commons.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου