Τετάρτη 12 Ιουνίου 2013

Σούλης Λιάκος, "Πρόσφυγας"




ΠΡΟΣΦΥΓΑΣ

Μπήγω την καλύβα μου στη μέση του πελάγους
να ’ρχονται τα κύματα από φως να μ’ ακουμπάνε
μακριά από τη γη, τον κόσμο
μήπως και με αποκοιμίσουνε
Να χτυπάνε τα χρώματα τα τρικυμισμένα
την καλύβα μου και μένα
για να θυμάμαι ότι είμαι φως

Σαν άλλος πρόσφυγας, πεινασμένος, απόκληρος
μπήγω την έρημη καλύβα μου στο φως
να θρέψω τα παιδιά μου
Τον κόσμο μου να θρέψω

Να χαλάει και να φτιάχνει η ξυλοκαλύβα μου
κι εγώ να σκαρφαλώνω
στη ράχη των χρωμάτων

Δεν έχω γη, νερό κι ουρανό από αυτά τα χρώματα
γιατί είναι του άλλου κόσμου
Δεν έχω να παίρνω, λαθραία, λίγα στο νου μου
να τα μασάω σαν πασατέμπο στην πόλη που θα κατέβω
μην και ξεχάσω




ΠΟΙΗΤΙΚΟΣ ΠΥΡΗΝΑΣ - ΑΝΘΟΛΟΓΙΑ, Ενδυμίων 2012
(Η φωτογραφία είναι από την ταινία "Αmerica America", του Ηλία Καζάν, 1963)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου