Σάββατο 26 Οκτωβρίου 2013

Δημήτρης Γ. Παπαστεργίου, "Η πόλη μου είναι..."


[ Η πόλη μου είναι…]

Η πόλη μου είναι μια γυναίκα πληγιασμένη
Δόντια γριάς τα τείχη της
Τα σπίτια της διαγωνισμός μιζέριας
Που κατοικούνται από χαιρέκακα φαντάσματα
Τα ιερά της της τώρα συντηρούνε
Μονάχα οι θεοί τους και οι άγιοι
Η θάλασσα την άφησε πριν δυο χιλιάδες χρόνια
Και στις πλατείες δεν ακούγονται παιδιά

Η πόλη μου είναι μια γυναίκα απελπισμένη
Τις νύχτες βγαίνει ένα φως σαν αρουραίος
Τα γράμματα να ροκανίσει των παιδιών της
– Μια κόρη έχει στο Μόναχο και έναν γιο στο Βέλγιο –
Που την ρωτούν πώς πάει η θεραπεία
Απ’ την πανούκλα που την τυραννά αιώνες



Το ποίημα [Η πόλη μου είναι...] του Δ. Γ. Παπαστεργίου, δημοσιεύεται για πρώτη φορά.


RORY GALLAGHER - A MILLION MILES AWAY

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου