Κυριακή 4 Σεπτεμβρίου 2022

Ελίνα Αφεντάκη, "Dementia"




Dementia


Κάθε πρωί που ανοίγω τα μάτια μου είν’ εκεί...
Ο τοίχος,
το καρφί,
το κάδρο
και μέσα μια θάλασσα.
Αυτός που τη ζωγράφισε δεν την ταξίδεψε...

Κάθε πρωί που ανοίγω τα μάτια μου ειν’ εκεί.
Μια γυναίκα.
Δεν είναι η αγάπη μου...
- εκείνη ξαπλώνει πλάι μου κάθε βράδυ και μόλις νοιώσει το χέρι μου
      τρέμει σύγκορμη...σα ζωντανή.

Ετούτη δω είν’ ένα παξιμάδι που μιλάει τρεις λέξεις:
"Εσύ - πρέπει - φαΐ"

Γι’ αυτό τα λέω σε σένα.
Λυπήσου με τον άρρωστο κυπρίνο...
Φίλα με στο στόμα
Φίλα με ανάποδα.
Όχι να δώσεις!
Να πάρεις την ξερή μου ανάσα.
Έτσι... χωρίς μυστήριο να φύγω.

Άλλωστε χωρίς αίμα τί σώμα να μεταλάβεις;



                                                          Ελίνα Αφεντάκη




Η Ελίνα Αφεντάκη γεννήθηκε και ζει στην Αθήνα. Έργα της: "Σιγά, η θεία Λένα κοιμάται" (νουβέλα) εκδόσεις Τσουκάτου, "Παγοθραυστικό" (ποιητική συλλογή) εκδόσεις Θράκα, ενώ επίκειται η έκδοση μιας δεύτερης ποιητικής συλλογής. Στίχοι της έχουν μελοποιηθεί από το Γιώργο Ανδρέου, Άκη Περδίκη και Σπύρο Σούκη.


Στην εικόνα: Christian Krohg, «A French Sailor» (1897).
Πηγή για την εικόνα: Wikimedia Commons. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου