Κυριακή 9 Ιουνίου 2013

Βασίλης Δασκαλάκης, "Βιβλιοπαρουσίαση"


ΒΙΒΛΙΟΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ

κυρίες μου δεν πουλάω ταπεράκια
είμαι συγγραφέας
ρωτήστε ό,τι θέλετε κυρίες
το βιβλίο είναι ωραίον
το πλεκτόν φρικαλέον
κληματαριά η κλημακτήριος
μυστήριος καθηγητής να παίζει μπάλα
με εμπλέκει με το Μπλεκ
ανιέρος ο πόλεμος
στις λίμνες του Οντάριο
ο λοχαγός Μαρκ έχασε την παρθενιά του
αυτό κυρίες είναι μυθοπλασία
όχι ότι κι ότι
ελάτε κοντά μου
κάντε κύκλο
πέντε κρίκοι ένα τάλιρο
ελάτε σας παρακαλώ
ο ήρωας είναι αυτοφυής
ακούτε;
ακούστε τις συγκρούσεις των συναισθημάτων
τώρα ανακάλυψε τον κόσμο
άραγε οι αδελφοί Βερούτη
κάνουν το γύρο του θανάτου στο Αιγίνιο;
και να ’μαι εδώ κάτοικος μόνιμος
περιοχή Μπαρμπούτας
οδός απελπισμένων Ελλήνων
ουου! ουου!

κύριε συγγραφέα είμαι σκύλος
με βαμένη βλεφαρίδα
δεν έφταιγα εγώ να ξέρεις
πάντα φταίει το κοινό (που είναι μαλακισμένο)
που είναι χώμα σε βροχή
μια έξοδος διαφυγής
ένα σονέτο κουρασμένο



Από την ανέκδοτη συλλογή "Φλίπερ"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου